Klachten – Tandartspraktijk N. Koning – Haarlem

Klachten

Uw mening telt!

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren.  Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!

Klacht?

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk.  Laat ons dat dan weten, u kunt ons hierover bellen, e-mailen of schrijven. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen met u. In de meeste gevallen zal een verhelderend gesprek genoeg zijn. Als u toch behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

Uw Tandarts in Haarlem

Wilt u meer weten over ons en onze specialisaties neem gerust contact met ons op!

Neem contact met ons op